but i don't mean it.



Fredagen den trettonde har inte varit farlig alls, inte ens det minsta. Lite tråkigt på ett sätt, det ska ju hända en massa oturliga saker men som endå inte är allt för farliga.

Allting har varit bra alltså, typ iallafall. På idrotten sa vår lärare att vi skulle använda topperfingslag när vi spelade volleyboll. Och han sa det om och om och om igen. Ingen tillfällighet alltså. Men dagens roligaste:

Taotao: Fan vad jag har ont i magen, jävla thaibox!

Ni som inte var där förstår inte det roliga i hela. Men kul var det, jag looovar!

Träningarna gick också bra, tycker om mina små tjejpluttar :) och min egna träning gick också okej. Lite småcrascher men det gick bra.

Imorgon blir det öppet hus, Skolstaden, Johannes Hedberg och Procivitas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0