when you try your best but you don't succeed.

Ett litet livstecken bara.
Men rätt äckligt var det. Typ halva ps2 i ett trångt varmt rum med två skynken där man fick sprutan bakom. Jag gick fram med Klara och det gick väl bra, fast min hand blev typ lila, speciellt pekfingret, och jag blev jätteyr. Kan till en del bero på att jag inte har ätit någon mat idag. Sen skulle jag och Frida få skjuts hem med Claes och eftersom vi tjatade så mycket (Frida tjatade) på att vi skulle sticka fick vi varsin ask läkerol så vi skulle va tysta. Hehe. Det snöar. Bara tre timmar till Greys. Vera!! Kommer du hit?


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:Okej, har du fått några biverkningar?



Tack! :-)

2009-11-04 @ 21:23:38
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Yes ;9 och det är skitkul! :d faktiskt inte så svårt som man tro. testa en gång till nåt mjukt och du kommer lyckas på första försöket! ;D

2009-11-05 @ 09:21:42
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0