to live those happy thoughts again.



Grattis världens sötaste och bästa Fay som fyller femtoon! l o v e y o u ♥



Och grattis lillebror som blir tretton idag!

Fick bli hemma idag också, har ett huvud och en hals som gör ont och en kropp som inte orkar göra något. Så efter vi hade varit uppe och sjungit för Albin gick jag och la mig igen och vaknade vid elva. Drömde en massa konstiga och yra saker, jag var på gympaläger och allt var helt konstigt... Har precis ätit glass till frukost och i eftermiddag ska jag nog ner till stan och ta sprutan mot svininfluensan, och säga gratttttttis till Fay. Sen blir det tårta här hemma, och ikväll Greys :D


Kommentarer
Postat av: faay

linnea, serre

bildenra?!?? :@

men tack & ja äskar dig myyckeet enedå! :D <3<3

2009-11-04 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0