i don't think that they'd understand.


saknaaaaaaaa

Jag åkte till skolan och var på idrotten, gjorde inte speciellt mycket dock. Satt ner på en bänk det mesta av tiden. Och sen åkte jag hem igen. Fyy för att må illa och ha ont i magen, riktigt jobbigt. Nu är jag hungrig också dessutom eftersom jag inte har fått i mig något mer än ett glas vatten idag. Egentligen har jag utvecklingssamtal i eftermiddag och jag kanske masar mig dit, får se. Jag måste iallafall göra idrottslektionen idag, men först ska jag nog försöka äta & sova lite.

Och från och med nu finns det inte längre några fysträningar för oss, dummmmmmma dem :( jag vill ha fys ju, det är nästan min favorit! Anledningen var att det snart är tävling men vi byter inte ut fysen mot något annat så jag fattar inte? Och då ska vi ha mer fys på matta/hopp träningarna vilket inte heller är logisk nån stans för då förlorar vi ännu mer tid inför tävlingen och man skadar sig lättare om man inte är stark. Fyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0