i never really gave up.


sommaren, vera <3

Imorse var vi och besökte Filbornaskolan, där ska jag nog inte gå nepp. Skulle ju vara media isåfall, men jag är ju inte jätteintresserad av det så varför liksom. Även om det verkar rätt kul så blir det nog inte det. Annars har dagen gått helt fort och flytit på helt bra, har inte ens varit jättetrött, eller jo på svenskan höll jag på att somna, ögonen gick i kors bara för jag läste typ en sida ;s träningen var jättekul, vi hittade på egna små danser och sen gick igenom lite själva friståendet och tränade piruetter och splitthopp och sånt. Nu blir det snart sovdags. ♥

Och förresten, ja, jag ska nog va med i Greys Anatomy look-alike tävlingen! Tack alla söta som har sagt det till mig och sånt :) Vera måste bara hjälpa mig att hitta en riktigt lik bild :D

Kommentarer
Postat av: shiralee

har du hittatngn bildän? jag vill seden isåfall,lovelovelove. <3

2009-11-11 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0