we'll make a better day.



Igår
gick dagen typ fort och den avslutades (nästan) med tjockisfight utanför GH mot Ida, sjukt kul. Jag blev en himla massa mobbad för mitt skratt, F&F tycker jag skrattar så: HA HA HA HA. Och hela den konversationen slutade i en enda stor skrattattack. Och sen blev jag mobbad igen, fast av Per, för att jag inte fattade Ior. Men nu gör jag det och kommer aldrig glömma!

Idag så är skoldagen rätt hemsk men efteråt blir det först stan med Fiona, och kanske Fay om hon orkar stanna kvar. Sen studtisdag, wooohooo, jag har saknat det!

T R E dagar tills jag fyller år och jag är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen! Hela veckan kommer bli bäst, för jag är glad och det kan ingen ändra på, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0