when you lose something you can't replace.


Vera och Felix, Österrike 2007

Vi var på gymnasiebesök idag. Jag tror att jag har hittat hem. Olympia, SOS. Det kändes bara så bra. Jag tror att det kommer passa mig jättebra och vi har sagt sen vi var små att vi skulle gå på Olympia, Vera tyckte också att hon hade hittat hem när hon kom in genom dörrarna där igår. Har i och för sig Campeon kvar som jag är väldigt nyfiken på, men är det inte bättre än vad jag har förväntat mig, då, då blir det nog SOS! Julia och jag gillar detta till max och nu hoppas jag nästan att Campeon är sämre än vad jag har tänkt, annars kommer jag få en himla beslutsångest.

Hela gymnasievalet är jättestort och hemskt tycker jag, jag fattar verkligen inte att jag redan går i nian och ska söka in preliminärt om bara några få månader. Samtidigt ska det bli grymt roligt att börja i en ny klass och lära känna en massa nytt folk. Visserligen synd att lämna PeterSven och 9:6 bakom sig snart, jag kommer sakna det jättemycket men nu ska vi göra det bästa av den tiden som är kvar och i vilket fall som helst är jag så nöjd att jag bytte i sjuan. Det var nog något av det bästa jag har bestämt mig för att göra.

Annars har det inte hänt mycket.. Har mattediagnos imorgon så jag ska plugga lite sen men diagnoserna brukar inte vara de svåraste så vi hoppas att det går bra :) och idag är det bara ÅTTA dagar till jag fyller år! Snacka om att jag räknar ner, nästan så att man räknar timmar.

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

åh vad underbart! när var du där? =)

2009-11-12 @ 20:05:12
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: vera

tillåt mig att skratta åt bilden, hahahahahahahahahahhaahhahahah! :D

inte alls gammal, nejdå!

låter fint med olympia, men jag vet fortfarande inte alls vilken linje. såå svårt! ;o

vi hör snutte :*<3<3<3

2009-11-12 @ 22:58:33
URL: http://veiras.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

jag var där för fyra år sedan. det blev bangkok, phuket, phi phi, koh samui, koh phangan (stavning?), koh tao... mer kommer jag inte ihåg. haha! men vi reste runt en del iallafall :D



kramis

2009-11-13 @ 11:34:47
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0