you know who you are.

Haha, hoppsan. Har inte skrivit något sen lördags eftermiddag. Aja. Men here we go again.

Lördagskvällen blev jättekul, jag, Alice och Kajsa och en himla massa andra. Men ja. Halva GFFram var nog där också, iallafall den fram-igaste delen, jag och Kajsa kom fram till det iallafall ;) när Kajsa hade åkt så spelade jag och Alice sims 3 och gjorde någon, rätt roligt.

Efter massa stjärnfrukter och chips vaknade vi typ nog ungefär nio timmar senare. Åt frukost, gick ut med en stor hund och sen åkte jag hem. Städade lite, duschade och sen hann jag inte så mycket längre innan vi skulle iväg igen, till Linn med familj. Rättså trevligt faktiskt, tog en massa flippbilder också men jag har inte hunnit få dem än men kanske ni får se dem en annan gång.

Inatt har jag sovit hos Frida, har varit trevligt och idag var vi ute och gick en liten promenad i regnet. Fråga inte varför, men vi gick iallafall ut i pyjamas, jacka och ett gult spökparaply.

Nu har jag ont i min hals men ska få i mig något att äta innan jag sticker ut till GH och är tränare för killarna och sen tränar fristående. Och jag och Jenny har planer, det ni :D om ni är snälla kanske vi berättar, eller nä, vi gör nog inte det. Hahaha. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0