when you're at the end of the road.



Sitter och lyssnar på musik som vanligt, mitt nya liv! Älskar det nu, helt sjukt, att för bara några veckor sen kunde jag knappt lyssna på en endaste låt utan att få spel. Konstigt. Precis som jag är.

Kom nyss hem från träningen, eller för en liten stund sen. På killarnas träning var de fyra stycken + en liten som inte borde vara där men som alltid är där iallafall, på tre tränare. Lite AG-varning på det, så det blev lite skojträning. På friståendet så var vi som inte ska tävla med Malin och gick igenom från början, faktiskt ganska bra att göra det, speciellt eftersom jag inte riktigt kan det. Vi hann inte jättemycket men iallafall. För sen skulle vi hoppa splitthopp på satsbräda :D haha, fast jag pallade inte så många.

Ikväll händer ingeningenting men imorgon blir det en hel dag med Sandra :D <3 blir nog riktigt nice, det va alldeles för längesen sist :( blir ingen fys ens, jättetrist. Men vi var typ bara fem som tänkte komma så då blev det inte.


Kommentarer
Postat av: Hubert och Gilbert (eller vad de nu hette...)

Tycker faktiskt att du ska vara tacksam för att jag ... eller jag menar vi kommenterar ibland...

2009-10-26 @ 22:42:34
Postat av: Hedvig

Haha:D

Naw tack detsamma sötnos<333

Älskar och saknar dig med<333

2009-10-26 @ 23:50:52
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0