bored.

Jag kommer från: Helsingborg 
Jag heter: Linnea
När fyller du år? 20 november, det är snaart :D
Tycker du om någon just nu? Nepp
Om sex månader: Är det bara någon månad till jag slutar nian, helsick.
Jag samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln: Gröna, gröna, gröna men jag börjar tröttna, så ibland röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ringer nog inte nån, smsar snarare. Vem beror ju på vad som har hänt.
Gillar du golf? NEJ! Eller har aldrig testat, men verkar sjukt tråkigt.
Vilken tid gick du upp idag? Sju
Har du sovit i din egna säng inatt? Jadå
Har du sovit ensam inatt? Mhm
Har du strumpor på dig nu? Jao, vita om ni ville veta. Med söta små typ "diamant"-hjärtan bak på sidan.

Hur svarar du i telefon? Hej det är Linnea
Vad ska du göra ikväll? Borde plugga lite, annars typ datorn ?
 Vad ska du göra imorgon? LEDIG! :D:D så först ska jag sova länge, sen ner på stan & sen va med Vera och baka snickerskakor.
Var vill du bo när du blir stor? Thailand, kanske. Nej det hade jag nog inte stått ut med, eller kanske ett tag. Vi får se.
Är det okej att gråta? JAA !?
När grät du senast? Igår :$ alla vet redan varför & ni som inte vet, synd.
Vilken årstid tycker du bäst om? Alla, på sitt sätt.
Laddar du ner musik och film från internet? Nepp
Skulle du göra om du vann en miljon? Åka till Thailand, åka till Thailand, åka till Thailand, & sen shoppat en massa tror jag.
Bär du glasögon eller linser? Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej palla bry sig?
Har du piercing? Ett i det ena och två i det andra örat
Har du tatuering? Nej
Vill du gifta dig? Kanske, kanske inte.
Vill du ha barn? Ja, jag vill ha en Sebastian-unge ;D
Solar du ofta? På sommaren?
Är du bra på att laga mat? Haha, fråga Sandra vem som alltid får laga mat på tjejkvällarna.
Gillar du att dansa? Vad för något? Haha.
Hur vig är du? Jag är ju gymnast, men det finns vigare.
Vilken är din favoritglass? Twister :D eller sandwich ibland, eller B&J. Vet inte.
Tror du på ett liv efter döden? Kanske
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll tror jag, fast brukar inte va uppe speciellt sent iaf.
Vilken ögonfärg har du? Grön typ, vissa säger gul.
Vilka hårfärger har du haft? Bara min vanliga.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Det har jag nog, men det va ett tag sen.
Är du beroende av något? Mina vänner. Annars inget tror jag.
Brukar du bädda sängen? Om vi har tur slänger jag täcket någorlunda rätt.
Har du kysst någon den sista veckan? Nej
Var du glad igår? Ett tag var jag, ett tag var jag inte.
Sminkar du dig? Ja, men det finns dagar då jag inte gör det också.
Känner du dig värdelös? Ganska ofta, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0