can't sleep through the pain.



GRATTIS VENDELA SOM FYLLER 16 IDAG! :D hoppas du får en toppendag! :D <3<3

Klockan är 13:13! Puss på det va. Men det kommer den inte va när jag har skrivit klart detta inlägget, typ 13:20 då eller nåt.

Aja. Iallafall. Just nu har jag ganska tråkigt och borde göra min idrottslektion, men det är ju sååå tråkigt. Man blir inte gladare av det liksom.

Ikväll ska jag på 20 års kalas. Sara, min tränare fyller år. Det är Alices syster om det är någon som inte vet ;) och sen ska jag sova hos världensbästaballice :D <3

HAHAHA. Jag vet nåt som inte ni vet. Eller jo, kanske vissa som bryr sig (tillexempel Vera) men iallafall. JAG VET VAD EGOINA HETER PÅ RIKTIGT! :D visst är jag cool?

Neh. Men idrottslektionen. Puss.

13:22 är klockan nu. Gud vad jag är långsam. Eller så är det för att jag gör annat samtidigt.

Kommentarer
Postat av: vera

hahahah, jag bryr mig! :D

och jag vet ;)<3<3<3

2009-11-01 @ 14:23:39
URL: http://veiras.blogg.se/
Postat av: Fillifjonkan

HAHAHAHA det vet jag också!!

2009-11-02 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0