det blir inte alltid som man har tänkt sig, gilla läget.



Ett himlarns snabbt inlägg får det bli, om 14 minuter går bussen och innan praon ska jag först träffa Faysaaaan en liten stund :D gjorde det igår med, mkt trevligt. Sen blir det prao - SISTA DAGEN!!! Gilla, japp. Direkt efter ska jag till GH och träna tjejerna (shit, jag måste komma ihåg att ta med diplomen!) och sen fixa mig lite där och sen blir det tacokväll med hela truppen hemma hos Per. Dagen blir förhoppningsvis rätt bra, synd att inte alla kommer till Per bara men Alice är där så jag ska nog klara mig fint :D <3 nu får jag nästan ta och rusa, eller snart iallafall. Ha en fin dag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0