love.

jag saknar er. då när allt var som bäst, vi var oslagbara och kunde gå genom allt tillsammans. när vi träffades hela tiden, så många dagar i veckan. träningarna och oftast fler. nästan varje helg när vi hittade på något tillsammans, inget behövde egentligen göras för att det skulle bli kul. för med er blev det alltid det, iallafall. alla gånger vi har haft tjejkvällar, alla träningar, alla gånger vi har fikat på ebbas, alla gånger vi har gått på stan, och alla gånger vi har skrattat tillsammans. och alla tävlingar, läger... listan kan göras hur lång som helst. jag saknar det, mest av allt. den tiden då vi var som bäst var den bästa. men nu när vi inte tränar tillsammans träffas vi nästan aldrig längre heller, jag hatar det. alla har mycket och det finns ingen tid, vi går på olika skolor och umgås med olika människor och det gör inte det hela lättare heller. hade det gått så hade jag spolat tillbaka tiden och tatt vara på tiden mer, skitit i alla onödiga bråk som alla bara mådde dåligt av och gjort nåt riktigt bra av den tiden istället. men det går inte, och det kan vi inte göra något åt nu. inget är som det var, och det kommer det nog inte bli heller. men ni ska veta, att jag kommer alltid att älska er, vad som än händer. jag saknar er mer än något annat. och på lovet tycker jag att vi ska hitta på något riktigt kul tillsammans, som liknar det vi brukade göra så mycket som möjligt. utan er hade jag aldrig varit den jag är nu.

fridajuliasandrajosefin. ♥
tillsammans blir vi en hand.



Kommentarer
Postat av: julia

<3<3

tiden går inte bort om vi gör något av den!

2009-10-20 @ 18:22:19
URL: http://julliiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

tiden går åt mycket annat, men det är inget som säger att allt är förgäves. vi måste träffas på lovet ! love you <3<3

2009-10-25 @ 18:17:32
URL: http://sijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0