ibland, när det inte finns ord.

Min dag med Frida och Julia i bilder, eller efter praon. Jag har varken orkat eller hunnit redigera, så de är som de är. Stå ut bara ;)



Först var vi på Knutan. Eller, inte först. För först av allt var vi på Bomb. Och vi åt faktiskt inte på McDonalds också, vi var bara på den våningen och fotade. Härifrån såg vi även Fays syster. Och så sa jag det rätt högt, och hon kollade på mig. Men jag tror inte att hon hörde. För sååå högt sa jag det faktiskt inte.



Nere vid tågen, där är läskigt tycker jag. Och Frida höll på att ramla ner. Eller, nästan iallafall.



Sen åkte vi hem till Frida och Julia. Efter att vi hade suttit inne lääänge och snackat gympa kom vi äntligen ut, och fotade lite igen ;) det fanns fina rosor i deras trädgård :)





Julia ♥





Frida ♥





Linnea.





Julia Frida Linnea när vi hade gått in igen :)







Hahahahahahaha, dagens bästa bild, LÄTT! Kolla Julias blick bara.



LÄSKIGASTE :O Frida är ett spöke, Julia och jag är fiskar :D



Denna får avsluta. Sött att blixten gör oss blekare än vad vi redan är ja :* bilden är också sweeeet.

Tack för dagen Frida & Julia, älskar er. ♥


Kommentarer
Postat av: shiralee

vilka roliga och fina bilder :) julia ser ganska ärdd ut på dig på den dära bilden, hahahha. <3

2009-10-22 @ 13:26:41
Postat av: Louise

Söta bilder ;)

2009-10-22 @ 15:31:17
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söta bilder ;)

2009-10-22 @ 15:31:38
Postat av: julia.

tack för dagen olle. <3

fisk & förvånad bilden är helt klart bäst! ;p

hahahahah! <3

2009-10-23 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0