forever.

Jag missade ju träningen totalt, den var tydligen inte flyttad utan helt som vanligt, så ja, nu är jag hos Sandra igen fast jag egentligen borde träna då. Detta är bara sånt som händer oss, i promise. Men aja, fler chanser kommer väl kan vi lugnt påstå. Jag känner mig lite förkyld anyway, eller näsan rinner och jag har lite ont i huvet så det var nog lika bra det ja ;) och nu ringde Per (-Hej det är Linnea. -Hej, jag skulle komma till Olle. Haha, kul han är då) och undrade vart jag hade tagit vägen, bara så jag inte var bortrövad eller något. Haha, nej inte bortrövad minsann, bara lite snurrig :)

Sandras pappa sa innan att han tyckte vi va megalika. Men ja, vi är nog det ;) haha, vi är twinisar ju så why not :)



Vad tycker ni? Lika? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0