parantes.



Hela förmiddagen gick åt till filmen, väldigt skönt. Och den var riktigt bra! Ni som inte har sett den tycker jag absolut ska se den, handlar om en kille i slummen som får chansen att vara med i vem vill bli miljonär. Låter helt tråkig men jag tyckte väldigt mycket om den iaf. Där var en massa klasser och jag träffade Sandra, Emma, Clara, Ellen och Sofie :)

Musikprovet sen var väldigt enkelt, lite surt när man kan typ allt. Så är det bara prov på det mest basic av det basic liksom. Bortkastad pluggtid :( sen satt jag och Fay kvar igen och pluggade på sjukdomar, vi börjar kunna det faktiskt.

Nu ska jag snart sticka iväg på fristående, från och med nästa vecka har vi fristående på måndagar istället för torsdagar vilket betyder två gympalediga dagar i veckan, dessutom dagarna efter varandra så hur jag ska klara mig vet jag inte riktigt. Men ganska jobbigt med egen träning fre, sön, mån, tis. Fast en väldigt stor förbättring, endå. Jag måste börja göra mig klar nu. Vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0