ey, you figure that out.


Loser Force Three, jag saknar er :(

Jag kan inte bestämma mig för om jag är trött eller inte, jobbigt beslut.

Men ja, träningen. Jag har nog sagt det 1000 gånger innan och jag säger det igen. Jag förstår mig inte på gymnastik alls. Först går det totalt skit men sen lossnar det, blir bra en gång och efter det så blir det bara sådär. Helt omöjligt.

Och nu mitt i alltihopan blev jag läskigt sugen på julmust, gaah, så längesen det var. Med skumtomtar. Gud. Bättre finns inte, man drar ut skumtomtarna så mycket det går och sen doppar i julmust, mumselimumsmums. Världens godaste på riktigt! Men vem kommer inte få äta en enda skumtomte till jul? Jo, det är Linnea det. Så jag får nog samla på mig en massa som jag får äta sen i januari, hihi.

Nu är klockan över 00.00 = det är den 31 = bara 20 dagar till någon fyller år. Nanana. Duschen nästa. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0