fin.



Sitter hos Sandra och ska iväg på fysen om typ en timme, det är ju nästan bredvid här hon bor. Dagen har varit seg, först idrott där vi hade fys typ, vi skulle göra kullerbyttor men jag och F&F körde typ hjulningar och strömmade och sånt, haha :) sen svenska, vi fick nya betyg på provet och denna gången blev det betydligt bättre, VG+ och jag är nöjd :) och sen på franskan hade vi en vikarie som var helt konstig, typ seg och sånt så vi gjorde inget den lektionen. Efter det var det lunch, snacka om fattigskola. En halv fisk fick man ta och där fanns ingen mjölk. Haha. Sen engelska prov ;o nej, men det var faktiskt lätt och det går nog bra hoppas jag, och sista lektionen matte gjorde vi nästan inget. Ringde till vårt företag och bestämde att vi ska dit på måndag, hela nästa vecka har vi ju framtidspiloterna, veckan efter det så är det prao och sen lov! Riktigt skönt. Nu är jag då hos Sandra, måste säga att hon har världens grymt sötaste lillebror, love på Sebastian. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0