flashbacks.


remember?

Sitter hemma hos Frida och sjunger singstar, hoho ;) väldigt treeevlans.

Dagen har varit gooooodie ;) franskaprovet gick bra tror jag :D några smågrejer jag vet att jag hade fel på men inte så mycket tror jag (och hoppas). Träningen var sjukt roligaste på läänge, jag skrattade sjukt mycket. Vevve är typ sjukt rolig + sjukt snäll :) vet ni att det finns råttor och en död människa i gropen? En råtta kröp ner i dens mun ;o och sen sjöng vi barnsånger och ja, jag vet inte allt :D men en kokogrej hände. Vi körde bord, typ rondat, eller alla andra körde tzuka och jag rondat, men skitsamma, så satte jag händerna helt långt nere och kom inte över hela bordet typ så jag satte i foten och tryckte iväg mig, hahaha måste ha sett sjukt roligt ut och det var faktiskt rätt kul med ;)

Vilket tråkigt inlägg. Aja. Ni ser att jag lever iallafall. Man vet ju aldrig ifall jag hade blivit uppäten av råttorna i gropen. Nej. Nu ska jag sluta. Jag skriver mer imorgon och förhoppningsvis är jag inte lika övertrött då. Puss.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej linnea. jag sitter nu bredvid dig och du tvingar mig att kommentera. hejdå.

2009-10-03 @ 01:20:30
Postat av: Kalas

Hej, mina nötkorgar blir inte så bra

2009-10-03 @ 01:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0