för egentligen, på ett sätt, är tid överskattat.



Inlägg 444, tjoho!

Godmorgon, idag är det näst sista dagen på praon. Y E S ! Fast det hade gärna kunnat va sista också, jag är så trött på det och vill bara bort därifrån. Sen är det ju lov på ingång vilket vi inte heller klaga på. GE MIG FREDAG EFTER KLOCKAN 15.00 NU!

Jag glömde förresten berätta att igår kollade jag på Greys hemma hos Vera. Vi blev läskigt sugna på saft och skull gå ner och hämta, och eftersom vi inte hade så mycket tid fick vi köra på teamwork. Agnes - isbitar, Vera - glas, jag - saft. Och jag visste inte vart den fanns så jag bytte med Agnes. Men eftersom vi inte hittade någon saft och hittade sånt rosa istället, och fick ta det så gjorde vi det :D mums, men efteråt hade vi ganska ont i magen. Bara så alla vet har jag döpt om sånt rosa till ontimagen-dricka.

Nu måste jag se till att sminka mig & bli klar. Ha en fin dag, puss. Och jag måste tillägga att jag är ganska avundsjuk på Shiralee som har studiedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0