in the happyland.



Sommargardeoben har åkt fram igen. Eller shortsen och linnet iaf, men alla höstkläder är redan helt överanvända känns det som, suck. Jag vill ha nya kläder! Får väl leta upp en massa som jag kan önska mig när jag fyller år, bara 25 dagar kvaaar :D

Igår sov jag ju hos Vera, men det blev inte att Vendela var där men iallafall, jag och kusinvitaminerna kollade på Greys precis som vanligt och jag somnade precis som vanligt, men vi stängde typ av vid ett (då hade jag nog redan sovit ett tag) och somnade, alla tre i Veras säng. Lite trångt men ganska mysigt ;)

Idag vaknade vi dötidigt, typ åtta -.- för Vera skulle vara på ringstorp 09.30, herregud säger jag bara. Och vi skulle träffa morfar vid bowlingen en timme senare. Vi kollade lite till på Greys och fixade oss, jag tror att vi har blivit helt beroende av Greys och jag skojar inte. Iallafall, sen blev det bowling då, Paggelicious mot Linneanana på en bana, Paggelicious vann alla serier ;p sen åt vi där och nu är jag hemma igen, om lite mer än en timme sticker jag igen, killarnas träning & sen fristående :) P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0