inställningar.


sommarbild :*

Snart blir det bio - ska se slumdog millionaire (stavning?) med skolan. Samling på filmstaden 9.20 och om jag inte har helt fel för mig så börjar filmen 9.45. Detta betyder att vi missar båda lektionerna innan lunch, svenska och NO, vilket då betyder att NO-testet på sjukdomar inte blir förrens först imorgon. Det gillas, med tanke på att jag inte har börjat plugga på det än. Musikprovet har vi dock idag som vanligt men det ska nog gå bra, Vera förhörde mig igår och då kunde jag det mesta, sen läste jag igenom det några gånger till innan jag somnade. Det sägs ju att det som man läser precis innan man somnar kommer man ihåg mest av, stämmer det? Nu ska jag ner & äta frulle, hoppas ni får en fin dag. Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Fin bild!:D

Saknar dig också<33

2009-10-08 @ 16:24:42
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0