just in case there's just one left.


& en lagom gammal bild på mig och Molly ja.

Usch, jag håller typ på att dö. Eller spy. Eller nåt.

Iaf. Lägret då, i början gick det riktigt dåligt. Framåt på tumbling, hate it för tillfället, jag hatar att jag inte kan spänna mina ben och jag hatar att jag är klenis plus att jag har börjat få ont i ryggen när jag stämmer, antagligen för att jag är alldeles för klen. Jag måstemåstemåste skaffa mig muskler, kommer inte klara av det annars. Sen bord - gick sjuuuuukt bra. Riktigt roligt var det :D snurrade många tzukor och det kändes riktigt bra :) och på slutet blev det dubbelsaltostation till skumgummigropen. Nya kuddar behövs, asså helt seriöst. Hostar man inte innan man har kört så gör man det definitivt efter, och sen har man ludd över hela sig. Speciellt i håret och på trikåerna. Men det gick rätt bra det med, haha jag tycker det är så kul, allt där man snurrar mycket i luften är kul ju :) när alla andra skulle äta stack jag hem för vi skulle ha gäster, familjen Rick. Har haft det rätt trevligt nu ikväll, med Mobbelobbe, som för övrigt ska åka upp till Lydia i Jönköping imorgon.

Snart (väldigt snart) blir det sova, jag ska ha gymnaster imorgon halv tio eftersom vi inte har någon träning men tack vare att det tydligen är trio maxi helg och ställa om klockan helg så får jag sova en timme extra. Mums på det :) p u s s s s s s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0