krav.



Hallåja, hela dagen har varit heelt koko.

Vi började med klassråd, okej, rätt vanligt. Oliwia ordförande och Fiona sekreterare, muhaha. Och Helena sa att det protokollet som jag hade gjort förra veckan var MVG, DET NI!

Sen hade vi dubbellektion i NO och Per-Axel tog min mobil ;o jag snodde iaf tillbaka den efter första lektionen, och allmänt var han nog inte så glad på mig. Jag fick inte sitta bredvid Fay och inte prata teckenspråk med Fiona tvärs över klassrummet.

& Sen lunch. Goooottt. Typ chicken (titta Louise, jag kan stava det ;)) sweet and sour med ris, Thaifeeling jaoodå.

Efter lunchen hade vi dubbeltimme sv/SO, framtidspiloterna började vi med och imorron ska vi ringa vårt företag som vi samarbetar med - minibussen (Y) tjoho. Sen typ mitten av andra lektionen går brandlarmet ;s vi hade övning i torsdags ju, så gick det på riktigt idag, så ut utan skor och allt ja. Sen fick vi reda på att det var ett tekniskt fel och vi fick gå in igen och fick tillbaka proven, riktigt surt. Ska snacka med Helena imorron för det är helt koko typ ;s

Sen GH - killarna var duktiga och efter det gick jag in och kollade en timme på min gamla trupp. Miss them alot. Eller, typ Frida, Emma, Montana, Olivia och Filippa kanske. ;p mest de tre första.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0