liten.


joel & adrian i veras *host* städade rum

Idag har jag snittat blommor, sopat golvet, vattnat blommor och slått in i kassan en gång. Typ det. Inte ens ätit, för jag var inte hungrig och hade inte lust att äta. Så det gjorde jag när jag kom hem istället, och höll typ precis på att spy men det var nog för att jag råkade trycka lite hårt på halsen när jag var proppmätt. 1,5 timme till fysen börjar och jag hoppas att där kommer lite kul folk idag. Ska bli skönt att träna i vilket fall och jag ska inte mygla nåt allt idag, kan försöka iaf. Hoppas att det kommer gå bra, & jag vill bli varm och få träningsvärk för det har inte hänt på sjukt länge nåt av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0