losing.



Det regnar. Jag var bara tvungen att skriva det.

Idag har vi haft brandövning. Det var väldigt hemskt och vi visste till och med när det skulle vara, men endå när det började ringa så skrek jag, Fay och Fiona som jag vet inte vad. Högt var det iallafall. Brandlarm är något av det värsta jag vet tror jag och jag har aldrig varit med på någon brandövning på PS. Fast en sak var positiv, vi fick gå med skor inne hela förmiddagen. Annars har dagen varit seg. Jag tog bussen hem med Vera för tredje dagen på rad och nu ska jag egentligen plugga franska, prov imorgon. Och ikväll är det friståendeträning halv sju till nio. Nu ska jag gå ner och äta något.

Skadeglädje är den enda sanna glädjen.

Kommentarer
Postat av: vera

2009-10-01 @ 17:16:39
Postat av: vera

so true! ;)<3

2009-10-01 @ 17:17:08
URL: http://veiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0