lycka.


Australien 2008.
Grattis mamma idag!

Dagen har varit brabättrebäst och lite ännu mer bra.


1. Utvärdering på datorn, heela klassen satt på facebook eftersom vi inte behövde göra nåt. Rätt nice (Y)

2. Provet kändes riktigt bra, första gången det känns så typ. Kommer säkert gå pannkaka bara för det, men det känns riktigt bra när det iallafall känns bra, resultatet spelar ju inte så fruktansvärt stor roll egentligen.

3. På idrotten hade vi fotboll men jag höll inte på att dö, nästan lite kul till och med, på sitt sätt då förståss.

4. MVG- på franskaprovet, tjohoo :D riktigt nöjd och hela den lektionen var sjukt chill och helt jätterolig till och med.

5. TRÄNINGEN GICK BÄST! 1,5 skruv på trampolin till semihårt och det lossnade totalt, stod mångamånga gånger i rad vilket jag aldrig har gjort innan. Riktigt skönt! Sen snurrade jag en tzuka men strömmade inte. Plus att dubbelpik på trampett till skumgummigrop är det roligaste jag vet för tillfället, och går sjukt bra med. Sen på gympan finns även sjukt underbara människor. Puss på er :*

Imorgon blir nog också en fin dag. Hoppas att eran dag också har varit bra.


Kommentarer
Postat av: Annie

Låter toppen (y)



Måste bara säga att jag tycker att du har en både fin och cool design här i bloggen :D

2009-10-10 @ 14:14:57
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0