men gör som du vill istället.



Praon var faktiskt rolig idag. Snittade blommor fram till lunch, och sen gjorde jag en bukett till morfar och planterade lite. Knappt någon städning så långt ögat kunde nå, bara litegranna. När jag slutade skulle jag gå till skolan och ha utvecklingssamtal, vi väntade på Per-Axel en stund, sen frågade pappa hon läskiga på expeditionen om hon typ kunde ringa han eller nåt, det hela slutade med att han hade glömt bort det och åkt hem. Riktigt lack är jag på min mentor nu, detta är inte första gången han är yr och gör en massa fel, visst, det är kul till en viss del men inte längre. Vi åkte inom farmor och sen hem, och direkt åkte jag och mamma ut till Väla för att leta upp stövlar till mig och present till mormor. Jag hittade inga stövlar men vi fick iallafall till en present. Jag var helt seg och efterbliven, typ i en egen värld. Sen åkte vi till Maxi, och då var jag likadan. Och det är jag fortfarande. Nu ska jag kolla runt efter lite kläder och annat smått och gott jag kan önska mig när jag fyller år :) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0