when it's good, then it's good, it's so good.



Vi tränade ju inte idag, så jag hade tjejerna istället, rättså tur att jag va där, för annars hade Frida varit ensam i början, okej, de var inte så många men en gnutta ofokuserade och lyssnade inte alls. Sen blev det hem snabbt, och nu hela dagen har det varit kalas för mormor som fyller 70 imorgon! Så Gunnel, Affe, Staffan och Berit, och såklart Vera med familj har varit här. Vi barn har mest suttit vid min kära dator och kollat på massa youtubeklipp och Greys, typ fyra avsnitt, eller fem, jag kan inte räkna. Iallafall, nu ska jag snart typ packa och sen sticka hem till Vera, sover där inatt (eller vi ska va vakna hela natten men dock, HAH) men hon är på bio för tillfället och kommer hem vid halv tolv. Och Vendela ska också sova där faktiskt, trevligt :)

Imorgon blir det bowling med morfar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0