orättvis.


agnes på usm

Idag har jag varit med Fay och Filippa på Lingvallen och kollat på skånska mästerskapen, riktigt roligt. När splitt ledde i bästa hejarklack bestämde vi oss för att vinna, och det borde vi ha gjort om man räknar hur mycket varje person skrek. I och med att jag var med dem, så var det turn som vi hejade på. Fram hade inga lag och turn hade typ tre tjej och två mix. Fick också träffa Shiralee och Vendela - jag har saknat! Nu ska det inte dröja lika länge igen tack.

Nu på kvällen har Louise, Emelie och Victoria varit här. Vi har ätit, spelat guitar hero och kollat på Flight 93 (jag, Lis och Eme då). Kulkul med ninjas, moonwalk och bli störda 1000 gånger av en söt liten Vickan. Snart blir det sova eftersom mina tjejer ska tävla imorgon, lite nervös är jag allt men innan det blir sov så måste jag se till så att jag får med mig allt som behövs. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0