retarded.

Ni skulle inte våga påstå att jag och Frida inte har något liv hoppas jag. Men jag tycker att hon ska skaffa sig en blogg, ska nog starta en grupp på facebook om det, jadåååå. Fast hon borde skaffa facebook först kanske, fast hon har iofs redan det, men hon har EN vän. Och det är inte jag. Men jag har lagt till henne, och hon accepterar mig inte, BITCH! Hade hon skaffat en blogg hade jag endå inte länkat henne. MOHAHA! För jag har ju så extremt många läsare japp. Och ingen av mina många coola läsare skulle bry sig om henne, så det så! KÄNN DIG D-D-D-DISSAD FRIDA!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida :@

Din lilla efterblina smutsstrumpa!! Passa dig så att jag inte berättar för alla dina läsare att du inte alls har några kommentarer igenntligen!! Att du utpressar mig och tvingar mig att skriva dialoger mellan två norrländska bröder! :@ Fast förrästen... du har ju inga läsare som jag kan berätta det för... just det! Gilbert och Hubert finns ju inte på riktigt din lilla tolle!

2009-10-03 @ 01:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0