simsaladan.



lite gammal bild japp, claes elin och jag på liseberg 06.

sista dagen med framtidspiloterna, GÖTT. Bara imorgon kvar. Egentligen borde detta ha varit sjukt kul, men nej inte när det känns som att man får göra det mesta i en grupp som består av fem personer eftersom vissa vägrar göra något. Jag sa att det antingen skulle bli sjukt kul eller rena helvetet i början på veckan. Men det blev det faktiskt inget av det, något mellanting nog.

Aja. Efter skolan stack jag hem till Fiona, söt som hon är hade hon städat (händer inte ofta) och fixat en massa igår för att jag skulle komma, naw :) vi tränade hennes småttingar, haha rätt gulliga men lite smått jobbiga också. Det var även världens finaste himmel! Jag vill också bo likadant som Fiona med världens finaste utsikt och solnedgångar. ORÄTTVIST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0