so tell me that you don't think i'm crazy.



Idag har jag först varit hos Sandra, väldigt trevligt, det var alldeles för längesen sist. Sen stack vi + Julia på bio, flickan som lekte med elden. Den var riktigt bra och alla som varken har sett den eller män som hatar kvinnor, sen båda två! Jag vet inte vilken jag gillar mest, nog denna tror jag, denna var iallafall läskigare och vi satt och tryckte sönder varandras händer ungefär hela tiden. Men ja. Se se se iallafall för den är väldigt bra och tänka sig att jag kunde lista ut en sak :D men då sa såklart Julle att hon också hade listat ut det för längesen men bara inte sagt det, dumma henne. Fast jag tror endå inte på det. Sen satt vi på Max och flummade ett tag innan vi blev hämtade och nu är jag hemma igen, ska knarka Greys hela natten. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0