stjärna.


& jag känner mig sååå söt i defileringsstället, går inte att beskriva

Jag är trött fastän jag har sovit en timme sen jag kom hem och jag fryser. Förkylning på gång kanske?

Idag var jag då i Ängelholm med tjejerna. Riktigt duktiga var dem! Så kul att se, stolt Linnea japp. De kom 8 av 18 lag och de har tävlat en gång innan, vissa aldrig. Och förra gången gick det inte speciellt bra, men nu hade de bra poäng och var så duktiga.

Plint: 7.85
Trampett: 7.9
Matta: 7.95
Totalt: 23.7

En sak var lite roligt tyckte jag. Många av gymnasterna frågade om jag hade plattat håret. Många gånger. Och varför jag hade gjort det. Jag fattar inte riktigt? Jag brukar väl platta håret?

Bilder kommer nog senare om Frida skickar, vilket jag hoppas på.

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att det gick bra! men det är klart att de går bra när de har dig som tränare :P

2009-10-21 @ 08:32:31
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0