tagen.



En av fem praodagar avklarad, bara fyra kvar och tiden går nog ganska fort. Idag har jag snittat blommor, sopat, snittat ännu fler blommor, sopat en massa igen och igen. Och på slutet fick jag även prova göra en kompakt bukett, rätt kul :) fast där är en sak jag inte fattar. Min handledare har jobbat med blommor i 27 år. Ja. 27. Det är ju helt sick, jag är nästan redan uttråkad, det är ju himlarns enformigt. Jag är imponerad. 27 år. Men florist är nog inget jag ska bli heller. Prao är rätt bra på ett sätt. Varje gång jag har praoat har jag tänkt att nej, detta skulle jag inte vilja jobba med. Okej. Jag har praoat typ en gång innan. Tre om man räknar en dag i femman och en i sexan. Dagis, frisör och resturang/café. Egentligen var det bara resturang/café jag totaldissade. Varför? För att jag mådde äckligt illa av att luka mat hela tiden, till och med precis efter att jag hade duschat. Men en sak som är minus med prao är att ens handledare tror att man tycker att det som man testar på är det roligaste som finns och är typ säker på att man ska jobba med det när man blir stor och sånt ;s no way.

Iallafall. På killarnas träning dansade vi lite på slutet. Vi trodde att de skulle tycka det var sjukt tråkigt och bara tramsa och hålla på. Men ibland har man fel. De tyckte att det var kul. Försökte hela tiden och var sjukt fokuserade. Riktigt roligt att se :D

& nu ska jag packa upp mina väskor. Sen blir det Greys :D puss & kram, skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0