tänk att en annan dag kommer det kanske bli så.


hos Gunnel, jag saknar på ett sätt.

Inte den korta dagen idag om vi säger så. Började med att jag träffade Fay snabbt, pratade lite och vi stör oss på två väldigt stora saker ;o sen kilade jag bort till praon, idag har jag snittat, följt med Amanda (en praktikant som går i 3an på rönnowska) och gått ett bud, och gjort en bukett till mig själv, rosa såklart :D efter att jag hade blivit fri blev det ut till GH och tjejerna, lite ofokuserade och jobbiga var de idag, men men. Sen blev det lite fixelifix på GH med Johanna, Filippa och Emilia innan vi åkte till Per och tacokvällen. En väldigt trevlig kväll iaf, haha Alice och Jenny är bäst :D dansdans och egna gympafilmer på youtube, jadåååå (Y) hahahahaha. Kom nyss hem, & det blir nog sova snart, är trött! Runeläger imorgon ju :D och nu har jag LOOOOOOV!

Men en sammanfattning av praon:
Egentligen har det nog varit ganska roligt, jag har fått testa på mycket saker och de har varit hur snälla som helst mot mig. Det är nog bara själva prao grejen jag inte gillar - nu extra dåligt dessutom eftersom vi inte har lektioner med hela klassen på tre veckor, jag saknar dem. Men jag ångrar inte att jag valde att praoa i en blomsteraffär, det har varit lärorikt och eftersom florist endå är ett ganska brett arbete (vilket jag inte trodde innan) så har det funnits något att göra den mesta av tiden och de har hela tiden sett till så att jag har fått testa på nya saker och så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA!! "ingen lägger ut filmer på sig själv så länge man inte heter **** *****." :D:D ♥

2009-10-28 @ 21:31:52
URL: http://beneni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0