400.



Titta? :D
I LOVE IT!

Greys anatomy då äntligen. Vera och Agnes var här och kollade med mig,
Agnes kom (antagligen springandes) 10 minuter innan det började med chips, i en plastpåse. Haha ;)

Jag sitter och lyssnar på musik. Vera gjorde en mega spelningslista till mig på spotify.

Jag saknar allt. Så som det var innan. Vänner som jag inte har träffat på länge. Och sånna som jag har nästan helt och hållet tappat kontakten med. Thailand, som fan. & då alla dagar med Louise. Jag saknar att ha en bästa vän som alltid finns där. Flickor tävling, lag päronen och UT äldre laget. Maria parkskolan, rönnen & boken. Fast mest Thailand och folk, som v&s.

fayfionaoliwiavera - niärbäst.

Kommentarer
Postat av: vera

sååå fint det blev!

fast det har jag redan sagt ;)

och ja, hon sprang. jag frågade (y :D

& jag älskar dig :*<3

2009-10-01 @ 17:18:50
URL: http://veiras.blogg.se/
Postat av: shiralee

jag saknar dig mega mycket linnea. :( och nu när min mobil är helt cp sönder så vet jag knappt vad jag ska ta mig till. <3

2009-10-01 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0