aldrig utan er.



jag - älskar - er !

Vi har bara känt varandra i två år, det är helt sjukt. Och ett halvår av dom två åren pratade jag inte med er en enda gång, och halvåret innan dess kan jag inte påstå att jag var speciellt bra kompis med er heller. Men hela åttan så har det varit vi, och kommer vara hela nian och resten av livet också. Ni betyder så gymt mycket för mig så det finns verkligen inte, utan er hade jag inte klarat mig. Vem skulle jag diskutera allt oviktigt som finns med? Vem skulle få mig att skratta varje dag i skolan? Hur skulle jag klarat av att leva? Vad skulle jag ha gjort utan er, helt allvarligt. Jag tror inte att ni förstår hur mycket ni betyder för mig, varje gång jag ser er blir jag glad och jag litar på er till 100%.

el trio, loser force three, eller nåt.
faystensson, fionahay, linneaöster. alltid. <3

Kommentarer
Postat av: fay

awe, ja älskar er så sjuuuukt mkt!

ni betyder allt!

loser force three för alltiiidd!! <3<3<3

2009-09-14 @ 20:11:13
Postat av: fillifjonkan

Älskar er, dig så sjukt mycket asså fyfan vill inte tänka på vad som skulle hända om jag förlorar er. Ni betyder så jävla mycket, är den ena sjuk så har man alltid den andra. Det är och kommer alltid att förbli vi<333333333333

2009-09-16 @ 22:11:35
URL: http://fionaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0