bubbla.



Jag gick upp halv nio idag. Helt sjukt skönt. Men när jag kom till skolan fick jag endå vänta typ 20 år på Fay, det blev lite fel när de skulle åka från GH. Men vi gick och köpte resårband och missade en halvtimme av lektionen, minst. Men det gjorde inget ;) sen sydde vi kjolarna och dom är näääästan klara, nästa vecka så :) annars har dagen gått fort och när jag tog bussen hem träffade jag Vera. Så hon följde med mig hem, hon tyckte det va lite coolt att hon fick låna min laptop och blogga från den ;) haha. Jag har gjort klart mitt kollage (!) bild kommer senare, och så har jag pluggat en gnutta. Inte så mycket alltså. Nu sitter vi bara och längtar tills Greys börjar, aaaah!! Jag kan lova att vi sitter bänkade i soffan ikväll, ska fixa så vi kan kolla på projektorn och allt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0