cirkus.



Gud vilken seg dag. Den blev dock inte lika hemsk som jag trodde men fortfarande seg, innan första lektionen började höll jag på att somna (Y) hände inget speciellt i skolan förutom redovisning - döda mig, jag kommer få IG helt seriöst. Hela vår redovisning va rätt dålig (förlåt haha) men mest jag. Började skratta och hakade upp mig på alla ord och det enda jag skulle säga var typ fem rader totalt. Great. Hejdå NO-betyget ungefär.

Dagens roligaste:
Oliwia: Taotao, regnar det bara på vissa dagar i Kina?
Johan (tror jag?): Ja, det regnar bara på torsdagar och fredagar.
HAHAHA.

Efter skolan direkt till GH och träna killarna, vi ska antagligen tävla den 18 oktober och det ser endå helt okej ut :) eller inte matta, men båda hoppen, fast mest plint. När jag kom hem va kom farmor, Kenneth och Vera (farmors syster) för dom ska till Norrland nu en månad typ. Nu ska jag plugga franska. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Oliwia

men jag menade ju inte så!!!! ;P hahah <3

men bäst va det iaf ;D<3

2009-09-29 @ 22:57:02
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0