då får det va.

Puuh, jag är mitt i värsta storstädandet :o typ dammar och allt, och fint blir det :) är inte riktigt klar dock, ska sortera lite saker och sen dammsuga också. Men plus i kanten till Linnea faktiskt. Sen ska jag nog kanske bädda och ta in en till madrass osv inför ikväll om jag hinner det innan jag måste åka iväg till GH. Har inte alls lust egentligen men ja...

Vet ni förresten? Igår på uppvärmningsstyrkan skulle vi gå 250 steg på händer och eftersom jag suger på det så står jag alltid mot väggen, men med magen innåt. Och eftersom det inte finns jättemånga lediga väggar inne i grophallen (Alice hade snott den bästa) så fick jag stå lite ihoptryckt mellan en matta och en hylla typ. Så när jag skulle gå ner så gick jag ner lite åt sidan eller vad man ska säga och slog i hyllan och välte ner två balansbrädor :o och typ skrapade upp benet så nu är jag helt öm där och det är typ en bula :s haha. Så kan det gå när man är klumpig.

Men nu ska jag fortsätta vara duktig! Ha det megabra idag så hörs vi imorgon för jag kommer nog ha fullt upp med att snacka en massa skit och ha kul ikväll så jag lär inte hinna sitta vid datorn! Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0