glömt.

Lägret igår, i början gick det verkligen skit. Vi tränade på volt-volt på airtrack och trampolin och ja. Inte min grej.
1. Jag kan inte spänna mina ben.
2. Jag roterar för sakta.
3. Det är läskigt.
Så ja. Som sagt. Inte min grej. Någon frågade mig hur det gick och svaret blev:
Det går SKIT dåligt.
Sen efter det blev det airtrack igen. Frammåt ut i MD gropen, gick bättre. Jag har nog koll på min handvolt hel nu, wiho. Och när jag spänner benen och landar så är den bra tycker både Per och Rune :D för det där med spänna på benen... Aså i luften gör jag det, men när jag landar så brukar jag sjunka ihop i en liten klump.
Efter det så typ skruvar-bakåt station. Helskruv bakåt är världens mest kokovarv, det är så sjukt läskigt för man har ingen koll alls på var man är och allt är bara snurrigt. Dock säger folk att när man väl har kommit på hur man ska göra så är det den lättaste volten som finns.
Och sen till sist, bord. Först två inkörningsvarv överslag till mattberg, sen rondat till mattberg (haha, på danska heter rondat typ araberspring, låter skitkul) och sen dom som ville snurra fick göra det. Haha. Jag ville inte. Någon förvånad? Nej, tänkte väl. Tzuka är... Inte heller min grej. Eller så är det bara så att jag bara har kört totalt fyra gånger och tycker det är hemskt. Och ni som inte är gympafolk, anledningen till att ni inte har fattat ett skit är nog just för att ni inte är gympafolk. Haha. Sen fick jag och Jenny gå upp och duscha och fixa oss för att vi skulle till Alice :D riktigt rolig kväll/natt/morgon, TACK tjejer! Det var då jag, Sara, Johanna, Alice, Filippa, Fanny, Jenny och Sofie. Inte mycket sömn inatt men riktigt roligt var det. Fast synd att inte Fay va där :( men jag hoppas du är frisk till imorron, annars så ;o

Idag har jag varit på Väla med Fiona :D riktigt mys, älskar min fillionis. Och jag har inte varit på väla på typ två månader kom jag fram till, hjälp hjälp hjälp! Kläderna som fick följa med hem visar jag i nästa inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0