dream.



Fy vad äckligt kallt det har blivit, eller ja, det är mysigt också på ett sätt men så fruktansvärt kallt, jag är liksom inne och sitter och fryser nästan fingrarna av mig. Eller, det känns så iallafall. Idag är det helvetesdag, matte, no (prov), idrott och franska (läxa, ojoj.) det brukar dock gå ganska fort, men endå. Sen har jag typ 40 min eller något på mig att göra vad jag vill och sen är det GH för hela slanten, fem timmar en fredag. Men redskap, ska bli kul. Har jag förresten sagt att det är Rune-läger imorgon? :D vi ska träna från två till nio och så kommer där en massa duktiga danskar som hjälper oss och sånt, och efter det ska jag och typ tusen till känns det som, hem till Alice och sova där, wiih :D och nu ska jag fixa klart mig, men vi hörs ikväll.

jagvillinte, fyfyfy, dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0