en ängel. <3



Julle och Sandra i lördags :)<3

Skolan idag har faktiskt varit okej, först klassråd, jag fick va sektererare :o haha sen typ två världens roligaste NO lektioner, skrattade väldigt mycket. Först på genomgången, om ja typ allt möjligt, var inte riiiktigt fokuserad på det som hände på tavlan faktiskt. Och mitt i allt kom Filip in och började snacka om att ifall man var förkyld, hade ont i huvet osv skulle man stanna hemma för ifall det skulle va svininfluensan. Haha, uups Linnea! Sen på andra när vi satt i datasalen och jobbade om blödarsjukan hade vi med kul. Det är sjukt intressant och det första på NO:n som jag tycker är kul! Mat, sv, SO, det är kul det med ju, typ diskussion om konflikter osv.

Nu är jag hemma och det blir inte att åka till killarnas träning idag, har fortfarande väldigt ont i huvet och är förkyld. Såg att det hade kommit mail om tävlingar för killarna till hösten, Frida och Felix skulle kolla hur det ser ut idag för vi vet nog inte riktigt om vi ska tävla eller inte eftersom ganska många har försvunnit och så, men jag hoppas att det kan bli trio mini eller något :)

Funderar på att sova en liten stund nu faktiskt. Hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0