et pourquoi?



Har man tråkigt så har man. Jag har suttit och ritat med rosa penna på alla länder på världskartan i studieplanen som jag har varit i. Fast jag tror att jag har glömt några. De som är ifyllda just nu är; Sverige, Finland, Danmark, Lettland, Polen, Tjeckien, Österrike, Bulgarien, Grekland, Thailand, Malaysia och Australien. Har jag varit på fler ställen? Vet ni vad, jag har faktiskt ingen aning. Men antagligen inte. Fast jag har mellanlandat i Schweiz och Qatar, men det räknas väl inte? Herregud, jag borde skaffa mig ett liv. När jag orkar ska jag ta upp franskablocket ur väskan som ligger ungefär en meter ifrån mig. Vad allt ska vara jobbigt ibland. Och dessutom så hatar jag franska. Men jag har missat en franskalektion idag. Tummen upp.

Mamma: Ska du gå till skolan igen imorgon då?
Linnea: Jaaaaaa.

Jag är uttråkad. Men det har ni nog redan märkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0