fel.


jag hittade en bild från våruppvisningen, haha. gulliiiiigt ;)

No-provet, (har nästan glömt bort att det var idag) ja, det gick väl, ehmn, sådär. Eller jag vet inte, men det kändes som att G-uppgifterna kunde man ha skrivit hela uppsatser om och VG fanns där max tre rader att skriva om? ;s jag kunde nog det mesta iaf, sen hur utförligt jag har svarat är ju ett annat problem. Sen hade vi iaf matte, jag tror att jag börjar fattaaaa (Y) och sen idrott, vi sprang ute i skogen. Döda mig långsamt, jag svalde först en fluga, riktigt äckligt. Och sista varvet höll jag typ på att spy ;p eller inte riktigt kanske, men jag skulle kunna ha gjort. Aja. 2,7 km på 12.29, bara sex sekunder efter Fannybannyyyy :D sen tillbaka till skolan och äta, och sen franska. Gick helt okej faktiskt, jag tror att franska börjar bli min grej ;) eller inte, men jag hänger med hyfsat, ibland (a) sen efter skolan gick jag och Elin typ en liten runda, haha köpte glass och läsk (Y) sen GH, tjejerna tävlar ju snart och vi körde inför det, duktiga är dom :) och egen träning, om jag inte står på 1,5 skruv imorgon, dååå. ;o haha, nej men det är faktiskt nära nu! :D & snart ska jag sova för imorron blir en lång dag och på söndag blir det förhoppningsvis väla med Fillionisen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0