& folk förändras.


UT final Helsingborg, 2009.

Fredagar är bra dagar. Så är det bara. Julia, min engelsklärare i Thailand kallade fredagar för världensbästa dag och hade alltid kjol eller klänning på sig då, gulligt :)

Skoldagen är inte mycket att berätta om, matte, NO, idrott, lunch och franska. Asså heyy, när man skriver det såhär känns det som att det inte var idag allt detta hände. Men iallafall.

Jag mötte Frida efter skolan och vi gick och köpte bulle med bulle, tjockisar som vi är :D sen åkte vi upp till GH och tränade tjejerna. Vi hade bestämt oss för att köra luftkudde idag och så blev det, plus en handvoltsstation. De tyckte att det var väldigt kul och det tyckte vi med, haha på fruktpausen började jag, Frida och Hanna leka på luftkudden (a) :D Filippa, en av våra gymnaster, sa också att detta var världens bästa dag för att båda stationerna var så roliga. Aaaaw. :)

Sen så hade jag egen träning, bara stationer som vanligt men det var faktiskt riktigt roligt, jag klarade helskruv bakåt på en station och varje gång jag klarar nåt nytt så tycker Per att det är väldigt kul att skrika det i hela hallen + berätta det på slutet. Helt hemskt. Men ja. Allmänt kul bara, och vi slapp styrka. Yeeey :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0