för att jag och oliwia ska va siamesiska tvillingar.




den andra bilden är mina moln och regn. haha, fail.
och dom två sista är fionas, fiendedödaren och vatten-nånting.
det ska tilläggas att båda två är goda.


Jag orkar inte berätta om min dag, den har varit ganska tråkig. Bilden var dock ganska kul som ni ser på bilderna, jag målade med kol och min hand blev ganska svart. Jag, Fay, Fiona och Oliwia åt pizza iallefall eftersom det va korv och potatismos i skolan och vi gillar pizza 1000 gånger bättre, fast Fay ville äta i skolan men iallafall.

Jag är hilmans trött idag igen, som vanligt då alltså. Träningen är inställd och jag har varit utan gympa måndag tisdag onsdag. Så idag ska jag iallafall till GH på möte, även om jag inte direkt hade tackat nej till träning. Fast redskap skulle det vatt isåfall. Imorgon blir det så iallafall och då är det en vecka sen jag tränade sist. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0