förlåt


Rix FM Båstad, massa folk.

För tillfället så är jag ganska död men annars lever jag nog. Efter skolan gick jag och hälsade på Julle lite snabbt på H&M där hon praoade och va duktig :) sen GH, miniorer RM som tjejerna heter nuförtiden, idag är det prick en månad till tävling så vi körde lite tävlingsvarv och jag måste säga att jag tycker att de är ganska duktiga för att vara sex-sju år. Egna träningen gick också bra, stationer som vanligt men det börjar nästan bli kul nu, haha. Och sen blev det bort till Adrians kalas där jag åt och åt och åt. Först mat och sen efterrätt, jag, Vera och Agnes åt upp en hel typ "tårta" eller vad man ska kalla det, typ en sån fryst bärtårta grej. Mycketmycket gott. Jag ska gå och lägga mig snart för trött är det minsta man kan säga om mig just nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Ja, men det är ju för att det är du och jag på den! ;D <3

2009-09-19 @ 10:39:24
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0