grattis jullsanbullsan! <3<3<3<3


sötaste födelsedagsbarnet :D

Jahapp. Idag har varit en ganska bra dag, först hade vi typ en halv svenskalektion och vår redovisning är nästan klar, redovisa imorron, taggade till 1000 såklart. Sen hade vi rast eller nåt i en timme och en kvart, och sen var det dags för bambambambam, SKOLJOGGEN! Gick ganska så bra faktiskt, 5,5 km på 26,33. Fast jag är inte riktigt säker på sekunderna så det hittade jag nog på själv egentligen. Men 26 något iallafall. Sen stack jag och Frida hem till henne och nu sitter jag här mätt efter pannkakor och ska alldeles strax sticka iväg på fysträning, vi får se lite hur mycket kroppen orkar. PUSS!

Kommentarer
Postat av: julia

ojdå man kunde inte ha hittat en hemskare bild. eller det finns nog ingen hemskare!! :o

TAAAACK OLLIS :D <3<3

2009-09-16 @ 20:32:47
URL: http://julliiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0